monitorizare

Top 10 lucruri esențiale pe care le face un Manager de Social Media pentru a obține succes în marketingul digital

În era digitală în care trăim, Social Media Managerii reprezintă o piesă-cheie în strategia de marketing a oricărei afaceri. Aceștia sunt responsabili pentru dezvoltarea și implementarea strategiilor de social media, crearea și administrarea conținutului, interacțiunea cu publicul, monitorizarea și analizarea datelor, gestionarea bugetului și utilizarea instrumentelor de social media. Cu o experiență de 15 ani în domeniu și cu clienți din diverse arii de activitate, am compilat în cele ce urmează cele mai importante 10 lucruri pe care le face un Manager de Social Media pentru a obține rezultate optime într-o lume în continuă schimbare și evoluție.

Top 10 lucruri esențiale pe care le face un Manager de Social Media pentru a obține succes în marketingul digital Read More »

Cinci greșeli comune în campaniile de Facebook Ads și cum le poți evita

Facebook Ads este o metodă eficientă de promovare a afacerii tale, dar poate fi dificil să obții rezultate dacă nu eviți anumite greșeli comune. Acest articol îți prezintă cinci astfel de greșeli și te învață cum să le eviți pentru a obține cele mai bune rezultate din campaniile tale de Facebook Ads.

Cinci greșeli comune în campaniile de Facebook Ads și cum le poți evita Read More »