+40771486499 visience.ro@gmail.com

Un logo cât o mie de cuvinte

Cu un logo și câteva culori nu se face branding, dar e un început!

Hai să vorbim>

Ideile puternice au nevoie de un brand puternic!

Nike, Apple, Gucci, Coca-Cola, toate aceste branduri cu cea mai mare loialitate a clienților, pot fii recunoscute instant!

  • 94% dintre consumatori au spus că vor recomanda mărci care au o legătură emoțională cu ei;
  • 80% dintre consumatori fac cumpărături doar pentru numele de brand. Brandurile bune pot devenii ele însuși numele produsului pentru cumpărători.
  • Consumatorii globali sunt mai dispuși să cumpere produse noi de la mărci cu care sunt familiarizați;
  • Oameni cred că valorile sunt principalul motiv pentru stabilirea unei relații cu un brand;
  • Culorile potrivite pentru un brand pot crește rata de recunoaștere a logo-ului cu 80%;
  • Afișarea constantă a unei mărci pot crește veniturile în medie cu 30%.

Acceptăm provocările!

         

Visience este o agenție de marketing și, ne plac provocările, cum ar fi opținerea unor rezultate duble, triple cu un buget redus, care se vor simți în cifra de afaceri a companiei tale.
Credem că fiecare afacere și fiecare idee are un potențial enorm cu o strategie de brand potrivită, și cu un mesaj potrivit pentru publicul țintă.

Branding in 5 pași

Auditul

Purtăm mai multe interviuri și ne cunoaștem mai bine.

După ce stabilim obiectivele clientului, parcurgem un exercițiu în care ne aflăm cereți clientului să își personifice produsul. De exemplu, vom pune întrebări cum ar fi „Dacă produsul tău ar fi un actor celebru, cine ar fi?” și „Dacă al tău produsul era o stea rock, cine ar fi? ”Una dintre întrebările noastre preferate este: „Dacă produsul dvs. ar fi prăjitură, ce fel deprăjitură ar fi?” Aceste întrebări îl obligă pe client să se gândească la personalitatea dorită pentru branding.

Strategia

Vedem tot ce este potrivit pentru tine și afacerea ta și ce are nevoie ea pentru o creștere exponențială. Și găsim modalități noi de a crește numărul de vânzări.

Analizăm publicul țintă, combinăm creativitatea împreună cu cercetarea și dezvoltăm o strategie pe lungă durată, ce nu numai aduce mai mult awareness față de brand, ci menține în creștere numărul de clienți fideli.

Personificarea

Identitatea vizuală este un pas foarte important, de aceea îl împarțim în mai multe subcapitole

Dăm frâu liber imaginației și lăsăm partea artistică să își facă treaba. Schițele în creion sunt cea mai bună modalitate de a găsii conceptul potrivit.

Concepte monocromatice

 După găsirea formei potrivite, și alegerea fontului introducem partea digitală. Realizăm conceptele schițate digital alb-negru. Aici vedem totodată vizualizarea logo-ului în diferite impostaze. Este foarte important ca brandul să poată să fie recunoscut foarte ușor și memorabil. Trebuie să fie scalabil, pentru a se încadra și pe o carte de vizită și pe un panou publicitar.

Final:

Alegerea culorilor potrivite

Livrăm experiențe cu un impact ridicat pentru viitori clienși și nu numai, un o strategie de brand bună este și pentru actuali și viitori angajați.

Câteva motive pentru care afacerea ta are nevoie de un look nou

         

  • Logo-ul este la modă, dar, la modă acum douăzeci de ani în urmă!
  • Sigla nu se potrivește mărcii sau companiei.
  • Brabul tău nu comunică mesajul potrivit.
  • Fontul logo-ului este greu de citit.
  • Culorile nu sunt eficiente și nu se potrivesc.

DREAM

MAI Rapid. MAI Puternic. GLOBAL

Visience

Hai să vorbim despre tine și afacerea ta.