Conversii

Revoluționați-vă marketingul în rețelele sociale: de ce cel mai recent anunț al Instagram este irelevant și TikTok este noua voastră armă secretă!

La Visience, știm cât de important este pentru companii să rămână la curent cu cele mai recente tendințe și anunțuri din rețelele sociale. Cu toate acestea, știm și că nu toate anunțurile sunt create egale. De aceea, suntem aici pentru a vă împărtăși cunoștințele despre motivul pentru care cel mai recent anunț al Instagram despre revenirea la fotografii nu ar trebui să fie prioritatea dvs. principală ca proprietar de afaceri. Deși este adevărat că modificările algoritmului Instagram pot avea un impact direct asupra performanței și vânzărilor conținutului tău, am descoperit că cea mai eficientă modalitate de a ajunge la publicul țintă și de a genera conversii este valorificarea puterii TikTok. Prin cercetările noastre ample, am descoperit că TikTok nu este doar o platformă extrem de captivantă, ci și un motor de căutare puternic. Prin crearea de conținut care rezonează cu publicul țintă, puteți atrage noi adepți și potențiali clienți care caută în mod activ afaceri ca a dvs. Odată ce le-ați captat atenția pe TikTok, este important să-i ghidați către contul dvs. de Instagram, unde pot afla mai multe despre marca, produsele și serviciile dvs. Cu toate acestea, în loc să vă concentrați toată energia pe feedul Instagram, vă recomandăm să folosiți conținutul feedului ca pagină de destinație și să acordați prioritate poveștilor dvs. de pe Instagram. De ce? Pentru că poveștile sunt locul unde au loc majoritatea conversiilor. Oferind valoare și conținut educațional în poveștile dvs., puteți construi încredere cu publicul și, în cele din urmă, îl puteți transforma în clienți plătitori. Așadar, deși anunțul Instagram poate să fi provocat furori în rândul unor agenți de marketing, credem că adevărata oportunitate constă în valorificarea poveștilor TikTok și Instagram pentru a crește vizibilitatea, implicarea și vânzările. La Visience, suntem aici pentru a vă ajuta să navigați în lumea în continuă schimbare a rețelelor sociale și să creați o strategie câștigătoare care funcționează pentru afacerea dvs.

Revoluționați-vă marketingul în rețelele sociale: de ce cel mai recent anunț al Instagram este irelevant și TikTok este noua voastră armă secretă! Read More »

Top 10 lucruri esențiale pe care le face un Manager de Social Media pentru a obține succes în marketingul digital

În era digitală în care trăim, Social Media Managerii reprezintă o piesă-cheie în strategia de marketing a oricărei afaceri. Aceștia sunt responsabili pentru dezvoltarea și implementarea strategiilor de social media, crearea și administrarea conținutului, interacțiunea cu publicul, monitorizarea și analizarea datelor, gestionarea bugetului și utilizarea instrumentelor de social media. Cu o experiență de 15 ani în domeniu și cu clienți din diverse arii de activitate, am compilat în cele ce urmează cele mai importante 10 lucruri pe care le face un Manager de Social Media pentru a obține rezultate optime într-o lume în continuă schimbare și evoluție.

Top 10 lucruri esențiale pe care le face un Manager de Social Media pentru a obține succes în marketingul digital Read More »

Campaniile PPC de succes: cum să măsori eficiența și să obții cele mai bune rezultate

Campaniile PPC sunt o modalitate eficientă de a-ți promova afacerea online și de a atrage noi clienți prin intermediul platformelor de publicitate online, cum ar fi Google Ads și Facebook Ads. Pentru a măsura eficiența unei campanii PPC, trebuie să ții cont de metrici precum CTR (rata de clic), CPC (costul per clic), CPA (costul per acțiune) și numărul de conversii. Există o diferență importantă între CPC și CPA, iar care dintre acestea este mai important depinde de obiectivul tău pentru campania PPC. Este important să îți stabilești un buget clar, să testezi diferite strategii și să optimizezi anunțurile tale în funcție de rezultate.

Campaniile PPC de succes: cum să măsori eficiența și să obții cele mai bune rezultate Read More »